Vliv používání e-materiálů a snížení kontaktní výuky na studijní úspěšnost. Evaluace e-materiálů a předmětu podporovaného e-learningovým prostředím is.muni (zpráva z výzkumu, evaluační případová studie)

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VLČKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Sco 2007. Sborník z konference SCO, Brno 30.-31.5.2007
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www sborník, © Masarykova univerzita v Brně
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova E-learning; assessment; achievement; effectiveness; influence of e-learning; tertiary education; methodology of education; case study; evaluation research; applied research
Popis S cílem zpřístupnit studentům jednoho z předmětů společného základu na Pedagogické fa-kultě Masarykovy univerzity studijní materiály a snížit kontaktní výuku, byly vytvořeny stu-dijní e-materiály. Příspěvek prezentuje výsledky evaluačního výzkumu, který popisuje, jak studenti e-materiály, e-prostředí a předmět hodnotili a klade si otázku, zda používání e-materiálů mělo vliv na úspěšnost ukončování předmětu (test). Výsledky ukazují, že lepšími prediktory úspěšnosti ukončování předmětu budou pravděpodobně jiné než v této evaluaci sledované proměnné, které vycházely z kontextu jednoduše pojatého e-learningu coby on-line studijních materiálů a prezentací přednášek.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.