Problematika výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HANUŠOVÁ Světlana MLÝNKOVÁ Radka

Rok publikování 2007
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Ve stati je prezentován výzkum zaměřený na zmapování situace v oblasti výuky angličtiny na základních školách v Jihomoravském regionu. Cílem první fáze uskutečněné ve školním roce 2006/2007 bylo zmapovat situace na základních školách v Jihomoravském regionu a analyzovat pohled učitelů na problematiku začleňování žáků se specifickými poruchami učení do běžné výuky angličtiny. Analýza a interpretace získaných dat budou využity jako podklad ke stanovení optimálních postupů vhodných pro výuku angličtiny ve třídách, v nichž jsou intaktní žáci vzděláváni spolu se žáky s SPU.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.