Pojem kvalita v kontextu řízení kvality v organizacích poskytujících služby

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Ekonomicko-správní fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

LUKÁŠOVÁ Růžena FRANKOVÁ Emilie

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Research in the area of economics and company management
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova quality quality management services mental map
Popis Příspěvek se zaměřuje na vymezení významu jednotného chápání pojmu kvalita v kontextu řízení kvality. V úvodu příspěvku je vysvětlen význam řízení kvality ve firmách poskytujících služby a souvislost mezi řízením kvality a obsahem kultury v organizaci. Zdůrazněn je význam jednotného chápání obsahu pojmu kvalita jak pracovníky uvnitř organizace, tak mezi pracovníky a zákazníky organizace. Ve druhé, klíčové části příspěvku, jsou pak objasněny metody, které je možno použít ke zjišťování obsahu pojmu kvalita u pracovníků i zákazníků organizace představena metoda mentálního mapování jako originální kvalitativní metoda, vhodná k danému účelu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.