Extensible Approach to the Virtual Worlds Editing
Název česky | Rozšiřitelný přístup k editování virtuálních světů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Computer graphics, virtual reality, visualisation and interaction in Africa / AFRIGRAPH'07 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://portal.acm.org/citation.cfm?id=1294685.1294691 |
Obor | Informatika |
Klíčová slova | VR system; editing virtual worlds |
Popis | Představujeme systém pro programování ve vrituální realitě (VRECKO) spolu s editorem, který je schopný vytvářet nové scény nebo apikace ze použití tohoto systému. VRECKO sestává z objektů s předdefinovaným chováním, které je možné změnit pomocí instancí speciálního objektu, nazvaného Ability. Jako příklad tohoto přístupu prezentujeme editor, který je kompletně vytvořený za použití Abilit. Editování se provádí v 3D prostředí, což má několik výhod oproti 2D editaci, zejména možnost pracovat se scénou přesně tak jako ve finální aplikaci. |
Související projekty: |