Dramatická výchova jako metoda získávání měřitelných dat
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. 2. díl |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Drama Education; Case Study; Social Competence; Moral Maturity; Pupil'sSocial Status; Criterion Desirability |
Popis | Předpokládáme, že dramatická výchova rozvíjí sociální kompetence žáků a ovlivňuje jejich morální usuzování. Sledujeme dosaženou úroveň morální zralosti žáků vzhledem k jejich věku a charakteristikám plynoucím ze zjištěného sociálního handicapu a ověřujeme souvislost s kompetencemi žáků, které rozvíjí dramatická výchova. Chceme dokázat spolehlivost metody dramatické výchovy jako možného nástroje pro akční výzkum na základních školách. |
Související projekty: |