Jak se vyznat v babylonské krajině? Kritéria kvality kvalitativního výzkumu
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Acta Universitatis Palackianae Olomoucensis Facultas Philosophica |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Education; peer auditing; criteria; qualitative research; quality of qualitative research; peer audit |
Přiložené soubory | |
Popis | Příspěvek pojednává o kritériích kvalitativního výzkumu, která jsou navrhována pro zlepšování kvality výzkumných zpráv. Díky tomu dnes v teoretické literatuře existuje tolik různých konceptů kritérií, že je velmi obtížné se v této babylónské krajině kritérií orientovat. Autoři příspěvku si proto vybrali jednu techniku, audit kolegů, a tu testovali. Dospěli ke zjištění, že technika audit kolegů vede spíše k novým tématům, než k potvrzení platnosti závěrů. |