Genderové aspekty vnímání povolání u žáků a žákyň 8. a 9.tříd ZŠ.

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

KUBRICKÁ Jana

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova occupation; career; gender; self-efficacy
Popis Autorka představuje projekt zaměřený na vnímání povolání jako maskuliních nebo femininních u žáků a žákyň 8. a 9. tříd. Výzkum se soustřeďuje na genderové rozdíly ve vnímání osobní účinnosti a profesních očekávání. V příspěvku jsou uvedeny předběžné výsledky výzkumu zahrnující prestiž a nároky jednotlivých povolání a vlastní schopnosti, jak je vnímají žáci a žákyně.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.