Přínos a úskalí reformní alternativní pedagogiky pro výchovně vzdělávací práci s romskými žáky.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | alternative pedagogy; inovative pedagogical elements; benefit; Roma pupil; weak aspects of educational process |
Popis | Následujícím textem bychom rádi poskytli obraz o klasických reformních školách se záměrem zefektivnit výchovně vzdělávací proces v kontextu romských žáků, v kontextu kvality výchovně vzdělávacího procesu. Rádi bychom načrtli proměny práce s romskými žáky vycházející z klasických alternativních proudů pedagogiky a vytvořili jakýsi nástin strategie pro efektivnější vyučování. |
Související projekty: |