Podpora prodeje regionálních produktů - koncept kryté tržnice v Brně

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

FIŠEROVÁ Veronika DRESLEROVÁ Jaromíra JOHANISOVÁ Naděžda

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Venkovská krajina 2008. Sborník z 6 ročníku mezinárodní mezioborové konference, konané 23.25.května 2008 Hostětíně, Bílé Karpaty
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova landscape; marketing; regional products; food
Popis Příspěvek se týká možnosti vzniku městské kryté tržnice regionálních tržnic, která by fungovala v Brně jako místo odbytu pro drobné jihomoravské zemědělce, výrobce potravin a řemeslníky. Koncept takovéto tržnice jsme prověřovaly z právního hlediska a z hlediska poptávky a potřeb cílové skupiny drobných zemědělců. Strategie založení tržnice nastiňujeme v souvislosti s brněnským již fungujícím venkovním tržištěm Zelný trh.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.