Socio-health aspects in form teachers activities and its appreciation by pupils
Název česky | Sociálně zdravotní aspekty v činnostech třídních učitelů a jejich oceňování žáky |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2008 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek obsahuje výsledky dotazníkového šetření, ve kterém byly zjišťovány názory žáků na výchovné činnosti třídních učitelů, které přispívají k upevňování a rozvoji zdravých sociálních vztahů ve školní třídě.V této souvislosti jsme se zaměřili především na žákovské reflexe související s komunikací třídního učitele se žáky, s jednáním třídního učitele s rodiči žáků, se způsoby řešení studijních a některých dalších otázek školního i mimoškolního života žáků. Výzkumná data byla získána od 248 respondentů- žáků ZŠ a 248 respondentů- žáků SŠ. Výsledky výzkumu budou využity také v pregraduální fázi studia učitelství pro základní a střední školy. |
Související projekty: |