Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v Jihomoravském regionu

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

BROŽOVÁ Dana

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Sborník z konference s mezinárodní účastí.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova specific learning difficulties Framework Educational Programme for Primary Education key competencies communication communication competencies foreign language
Popis Příspěvek se týká problematiky komunikace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Autorka v rámci výzkumného šetření analyzovala potíže žáků se specifickou poruchou učení na 1. i 2. stupni ZŠ v Jihomoravském kraji především v oblasti komunikace a komunikativních kompetencí, a to v souvislosti s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V článku jsou analyzovány získané výsledky, formulovány závěry a doporučení pro pedagogickou praxi.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.