Učitel, nadaný žák a jejich komunikace

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

PROCHÁZKOVÁ Lenka HAVELKOVÁ Marie KACHLÍK Petr

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference UČITEL A NADANÝ ŽÁK.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Abilities - communication - talent - Framework educational programme - school - teacher - pupil
Popis Problematikou komunikativních kompetencí u žáků rozumově nadaných a žáků běžné populace se zabývala výzkumná sonda, která byla realizována v letošním roce na PdF MU. Respondenty této sondy byli učitelé základních škol v Jihomoravském kraji, kteří učí rozumově nadané děti, diagnostikované v pedagogicko-psychologické poradně. V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na možnosti rozvoje komunikativních kompetencí, které jsou nadaným žákům nabízeny učitelem v souvislosti s náplní požadavků Rámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.