Internetové prezentace základních škol jako jeden z indikátorů jejich vnitřního sociálního prostředí
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Orbis Scholae |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.orbisscholae.cz/archiv/2009_01.pdf |
Obor | Psychologie |
Klíčová slova | primary school; internet; school website; school website analysis; communication; school climate |
Popis | Výzkumná studie navazuje na výsledky analýzy internetových prezentací českých základních škol na základě 20 formálních i obsahových kritérií provedené v roce 2005. K původnímu vzorku 205 základních škol náhodně vybraných, bylo dohledáno jejich 104 reálně existujících internetových prezentací, se vracíme po třech letech a snažíme se postihnout změny nalezené na 149 prezentacích existujících v roce 2008. Internetová prezentace školy je zde opět představována jako nástroj komunikace školy tj. samotných aktérů edukačního procesu, i jako odraz vnitřního sociálního prostředí školy, tj. jako jeden z možných indikátorů sociálního klimatu školy. |
Související projekty: |