Personal Advertisement: A Mirror of Societal Values?

Logo poskytovatele
Název česky Seznamovací inzerát: zdrcadlo společenských hodnot?
Autoři

ŠTEKAUER Pavol VLČKOVÁ Jitka

Rok publikování 2009
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Seznamovací inzeráty v českých novinách a jejich četnost se výrazně v průběhu posledních dvou dekád změnily.Analýza britských novin za období počátku devadesátých let do r.2007 a českých za období před 1989 do současnosti ukázala, že Češi, přestože stále kladou důraz na charakterové vlastnosti, uvádějí v četnější míře informace o vzhledu (sport.založený, štíhlý-á).V českých novinách se v hojnější míře objevují inzeráty cizinců zejména Němců. Britští inzerující kladou větší důraz na zjev, inzerujících cizinců je relativně málo.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.