Teorie vědomostního prostoru jako východisko ke konstrukci e-learningových systémů

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

DENGLEROVÁ Denisa

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference SCO 2009
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Psychologie
Klíčová slova e- learning; knowledge space theory
Popis Příspěvek se zabývá teorií vědomostního prostoru (KST) jako metodou pedagogického a psychologického výzkumu. Vysvětluje její základní pojmy a principy. Zabývá se prerekvizitními relacemi a způsoby, jak je detekovat. Příspěvek poukazuje na možnost využití KST v rámci e-learningových systémů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.