Rozvoj fonetické a fonologické kompetence ve výuce ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | XXVII International Colloquium on the Management of Educational Process : proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD-ROM [CD-ROM] file:///D:/6clanky/3grenarova.pdf. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Russian language; Pupils with specific learning disorders; impaired communication ability disturbance; communication competences; pronunciation problems; phonetic and phonological level; strategies; research in the region of South Moravia |
Popis | Stať prezentuje výsledky výzkumu Vyučování ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností na 2. stupni základní školy. V příspěvku je stručně osvětlena problematika narušené komunikační schopnosti v souvislosti s osvojováním cizího jazyka. Zvýšená pozornost ve výzkumné části je věnována výslovnostním obtížím při výuce ruštině, jež jsou způsobeny deficity ve fonetické a fonologické rovině jazyka, a osvojování specifik hláskového systému ruštiny. |
Související projekty: |