Spokojenost zákazníků a její měření

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Ekonomicko-správní fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

LUKÁŠOVÁ Růžena

Rok publikování 2009
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace LUKÁŠOVÁ, Růžena. Spokojenost zákazníků a její měření. In Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta, 2009, s. 33 - 52, 58 - 62, 25 s. sv. 1. ISBN 978-80-210-5112-6.
Popis V první části kapitoly je vymezen pojem spokojenost zákazníka, objasněn diskonfirmační model spokojenosti a charakterizována role očekávání ve vztahu ke spokojenosti. Druhá část kapitoly objasňuje základní koncepce měření spokojenosti zákazníků a možnosti využití výsledků měření spokojenosti zákazníků v rámci řízení kvality v organizaci.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.