The Analysis of Gender Differences in the Use of Foreign Language Learning Strategies

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Analýza genderových rozdílů v použití strategií učení se cizímu jazyku
Autoři

DOSKOČILOVÁ Marie VLČKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2010
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V prezentaci je představen komplexní výzkum vztahu použití strategií učení se cizímu jazyku (FLLS) a genderu. Výzkum byl proveden v pátých a devátých ročnících základních škol a na gymnáziích. Výzkum je zasazen v teoretickém rámci taxonomie strategií podle L.R. Oxfordové (1990) a využívá jejího dotazníku (SILL) doplněného o vlastní dotazník. Korelace mezi využíváním strategií a pohlavím žáků jsou analyzovány pomocí Spearmanova korelačního koeficientu. V příspěvku jsou prezentovány výsledky těchto analýz.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.