Přínosy a ztráty procesu vzdělávání v životě Romů
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Zpravodaj Institutu pedagogicko-psychologického poradenství |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Benefits of education cons of the educational process educational system process of education Romani people upbringing |
Popis | Cílem stati je přinést odpověď na otázku, co dospělým Romům přinesla a co jim naopak vzala cesta vzdělávacím systémem. Autorka vychází z různých pohledů na vzdělávání včetně jeho možných přínosů pro život člověka. Blíže v textu představuje sedm respondentů svého empirického kvalitativně vedeného výzkumu, kteří dosáhli úplného středního nebo vyššího stupně vzdělání, a sleduje individuální přínosy a ztráty, které jedincům přinesla jejich cesta vzdělávacím systémem. |
Související projekty: |