Vysokoškolské studium v éře sociálních sítí (pohledem studentů)

Autoři

ZOUNEK Jiří

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova terciary education; research;e-learning; web 2.0; student; study; ICT; social network
Popis Příspěvek je výstupem výzkumného projektu, který si klade za cíl poznat proces učení současné generace studentů na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity (MU), přičemž se zaměřuje na využívání různých prostředků ICT při studiu. Autor se soustředí na výhody i nevýhody využívání různých technologií při studiu. Dále se věnuje sociálním sítím a virtuálním komunitám. Ukáže na konkrétním případě tzv. digitálního studenta, který je příkladem toho, jak si studenti přizpůsobují nástroje ICT a elektronické materiály svým potřebám či učebním stylům a vytvářejí si tak svoje vlastní digitální učební prostředí.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.