Social intelligence as predictor of pro-social and asocial behaviour: ways of affecting it through psychotherapy and social and pedagogical programmes
Název česky | Sociální inteligence jako prediktor prosociálního a asociálního chování: cesty ke zlepšení skrze psychoterapii a sociální a pedagogické programy |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | SPFFBU. Řada psychologická. (Studia Minora Facultatis Philosophicae Universitatis Brunensis. Series psychologica.) Annales Psychologici |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Psychologie |
Klíčová slova | social pedagogy; pro-social behaviour; asocial behaviour; development of asocial behaviour; social intelligence; emotional intelligence; psychosocial stress |
Popis | Prezentovány jsou teoretické a metodologické základy výzkumného projektu zaměřeného na analýzu komponent prosociálního a a sociálního chování a na vztahy mezi prosociálním chováním, sociální inteligencí, emoční inteligencí a osobnostními charakteristikami. |