Differences in Reported Foreign Language Learner Strategy Use Across Educational Levels

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Rozdíly v uváděném používání žákovských strategií učení napříč stupni vzdělávání
Autoři

VLČKOVÁ Kateřina DOSKOČILOVÁ Marie

Rok publikování 2011
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Strategie učení cizímu jazyku byly zkoumány na konci primárního, nižšího a vyššího všeobecného sekundárního vzdělávání pomocí adaptovaného dotazníku SILL, který rozlišuje strategie přímé a nepřímé. Sledovány byly proměnné potenciálně ovlivňující používání strategií a proměnné ovlivňované používáním strategií žáky. Tyto vztahy se jeví jako stabilní napříč danými soubory.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.