Organizational Learning in School: Case Studies of Czech Basic Schools

Logo poskytovatele
Název česky Organizační učení ve škole: případové studie českých základních škol
Autoři

POL Milan HLOUŠKOVÁ Lenka NOVOTNÝ Petr SEDLÁČEK Martin

Rok publikování 2011
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Příspěvek přináší dílčí závěry empirického výzkumu o organizačním učení ve školách. Cílem výzkumu je porozumět současné realitě organizačního učení na českých základních školách včetně vedení a řízení organizačního učení v kontextu kultury školy a to s ohledem na hlavní proces školního fungování - učení a vyučování. Na základě třech případových studií základních škol popíšeme a vysvětlíme proces organizačního učení, které zahrnuje rovinu organizačního, skupinového a individuálního učení, a to jak podobě řízeného i informálního učení. Současně hledáme, co ve škole i mimo školu proces organizačního učení stimuluje, a jak je možné tento proces rozvíjet.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.