Příběh a jeho využití ve výuce. Jak učit pomocí příběhu? Snadno!
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Učit se učit |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.ucitseucit.cz/clanky/umeni-ucit/49-jak-uit-pomoci-pibhu-snadno |
Klíčová slova | teaching methods, story, teacher education, physics, Ondrej Pribyl, science |
Popis | Příběh. To slovo má v sobě příslib, protože nás plní očekáváním. Když jej posloucháme nebo čteme, představujeme si jej v obrazech naší fantazie. Dobré příběhy si snadno pamatujeme a rádi je vyprávíme druhým. A právě proto může také učitel přírodních věd, pomocí příběhu své studenty mnoho naučit: Mysl studentů dobrý příběh zaměstná na plný úvazek. A díky tomu, že popisuje kontinuální děj, v budoucnu si jej výborně vybavují a jsou schopni vyprávět ho druhým. |
Související projekty: |