Úroveň tvořivosti a preference stylů učení u gymnaziálních studentů

Autoři

STRÁNSKÁ Zdenka

Rok publikování 2011
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Příspěvek pojednává o výzkumném šetření zaměřeném na zjištění úrovně tvořivosti a preference učebních stylů u studentů gymnázia. Výzkumný soubor tvořilo 86 studentů druhých a třetích ročníků čtyřletého gymnázia (ve věku od 15 do 18 let). Ve výzkumu byly použity dvě metody: Torranceho test tvořivého myšlení – figurální verze B a Dotazník stylu učení (LSI – Learning Style Inventory) autorů R. Dunnové, K. Dunna a G. E. Price. Hlavním cílem bylo prozkoumat souvislosti mezi preferencí stylů učení a úrovní tvořivosti. Dále jsme se zaměřili na individuální preference při učení a na úroveň tvořivosti s ohledem na pohlavní rozdíly.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.