Hodnocení Implementace školního vzdělávacího programu v oblasti hotelnictví: případová studie Hotelové školy Brno
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Konkurenceschopnost v cestovním ruchu, gastronomii a hotelnictví. Sborník příspěvků z páté mezinárodní konference |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | evaluation; quantitative methods; qualitative methods; education for competitiveness; school educational program |
Popis | Příspěvek představuje metodologii a výsledky hodnocení projektového záměru realizovaného v oblasti sekundárního vzdělávání v hotelnictví. Případová studie se zabývá projektem Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Hotelové školy Brno s názvem Implementace ŠVP Hotelové školy Brno. Hodnocený projektový záměr směřuje od vybudování tvrdé platformy (technologické vybavení) přes nové edukační nástroje (výukové materiály, učebnice, software) k inovaci celkového výukového procesu s jejich využitím. Kombinovaná forma metodologie a rozsáhlý sběr primárních dat od cílových skupin představuje možný přístup k hodnocení tohoto typu projektů OP VK. Výstupem hodnocení jsou jednak doporučení pro zefektivnění procesu implementace ŠVP a jednak obecné principy zachování a rozvíjení výstupů projektu OP VK po ukončení realizace (v době udržitelnosti), které lze aplikovat i v jiných obdobných projektech. |