Informace o projektu
Společenství praxe – platforma pro rozvoj klíčových kompetencí
- Kód projektu
- CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000659
- Období řešení
- 1/2017 - 12/2019
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV)
- PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- doc. PhDr. Mgr. Hana Pokorná, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Monika Bortlíková
- Mgr. Blažena Brabcová, Ph.D.
- doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr.
- Mgr. Natálie Čeplová, Ph.D.
- Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
- Mgr. Radek Durna
- doc. PhDr. Zdeněk Friedmann, CSc.
- Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D.
- doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
- Mgr. Vendula Indruchová
- Mgr. Martina Jančová, Ph.D.
- Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.
- prof. RNDr. Jaromír Kolejka, CSc.
- PhDr. Kateřina Koros Bartošová, Ph.D.
- Ing. Kateřina Kunovská
- Mgr. Ing. Libor Lněnička, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Mgr. Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Mgr. Tomáš Miléř, Ph.D.
- Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D.
- Mgr. Petr Novák, Ph.D.
- RNDr. Barbora Onderková
- Mgr. Lukáš Pawera, Ph.D.
- doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
- PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
- Mgr. Petr Ptáček, Ph.D.
- doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc.
- doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
- Pavla Stejskalová
- RNDr. Hana Svobodová, Ph.D.
- Mgr. Kateřina Ševčíková
- Mgr. Jiří Šibor, Ph.D.
- Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
- JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová, PhD.
- doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
- PhDr. Jan Válek, Ph.D.
- Mgr. Libuše Vodová, Ph.D.
- Mgr. Petr Vybíral, Ph.D.
- Další fakulta/pracoviště MU
- Filozofická fakulta
- Spolupracující organizace
-
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
- Odpovědná osoba Mgr. Michal Vančura, Ph.D.
- Odpovědná osoba Ing. Tereza Žižková
Projekt je zaměřen na vytvoření spolupráce mezi pedagogickými pracovníky na ZŠ a SŠ a oborovými didaktiky na VŠ. V průběhu realizace projektu vzniknou dvě společenství (Didaktika přírodovědných předmětů pro učitele ZŠ a Didaktika odborných předmětů pro učitele SŠ). Napříč oběma společenstvími budou řešena témata modulovým způsobem s důrazem na vytvoření sítě spolupráce. Moduly budou zaměřeny na vzdělávání v oblasti pedagogiky a psychologie, oborových didaktik a mezipředmětových vazeb.
Publikace
Počet publikací: 15
2019
-
Education of Victims of Domestic Violence
EDULEARN19 Proceedings - 11th International Conference on Education and New Learning Technologies, rok: 2019
-
Sustainable Development and Chemistry Education
INTED2019 Proceedings; 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED), rok: 2019
-
Sustainable Development and Chemistry Education
Rok: 2019, druh: Konferenční abstrakty
-
Sustainable Development and Chemistry Education
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích
2018
-
New Ways of Heterocyclic Chemistry Teaching
INTED2018 Proceedings, rok: 2018
-
PORTFOLIO AS A TOOL FOR TEACHER EVALUATION: FOCUSED TO A TEACHER OF VOCATIONAL TECHNICAL SUBJECTS
12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED), rok: 2018
-
SELECTED QUESTIONS OF THE QUALITY OF TEACHING IN TECHNICAL EDUCATION AT SECONDARY SCHOOLS IN THE CZECH REPUBLIC
INTED2018 Proceedings, rok: 2018
-
Společenství praxe a integrovaná terénní výuka
Rok: 2018, druh: Konferenční abstrakty
-
Společenství praxe a integrovaná terénní výuka
Rok: 2018, druh: Další prezentace na konferencích
-
Společenství praxe a integrovaná terénní výuka
Rok: 2018, druh: Účelové publikace