Informace o projektu
Využití umělé inteligence a virtuální reality v rozvoji kompetencí k řešení náročného chování ve třídě
(Edustories)
- Kód projektu
- TQ01000030
- Období řešení
- 9/2023 - 10/2026
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Technologická agentura ČR
- SIGMA
- DC3 - SHUV
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
Cílem projektu je podpořit studenty učitelství v jejich snaze nabýt kompetence pro řízení a zvládání náročného chování žáků ve třídě. Podpora jejich kompetencí se bude realizovat dvěma základními cestami, první je pomocí gamifikované interaktivní databáze psaných kazuistik ve které si studenti mohou vyhledávat řešení různých náročných chování, které se dějí ve třídě a trénovat se v řešení těchto situací formou psaní odpovědí, jak by danou situaci řešili oni. Tyto řešení budou pak automaticky zhodnocena na základě strojového učení (umělé inteligence) do jaké míry jsou podobná řešení učitelů. Pro studenty, kteří budou potřebovat jiný druh podpory v oblasti nabývání kompetencí, bude možné vyzkoušet si řídit a zvládat náročné chování žáků prostřednictvím virtuální reality v rámci které se bude simulovat náročné chování žáků ve třídě.
Publikace
Počet publikací: 4
2024
-
Analýza kazuistik o náročném chování žáků
Rok: 2024, druh: Další prezentace na konferencích
-
Edustories: Využití umělé inteligence a virtuální reality v rozvoji kompetencí k řešení náročného chování ve školní třídě
Rok: 2024, druh: Další prezentace na konferencích
-
Navigating Classroom Challenges: How VR and AI Could Elevates Teaching Strategies
Rok: 2024, druh: Konferenční abstrakty
-
Navigating Classroom Challenges: How VR and AI Could Elevates Teaching Strategies
Rok: 2024, druh: Vyžádané přednášky