Každý z nás s e-learningem pracuje. Některé způsoby vedou spíše k frustraci, jiné k většímu zapojení studentů. Jak je od sebe rozpoznat?
Dílna vám nabídne odpovědi na následující otázky:
- Jaké máme možnosti při tvorbě nového e-learningu?
- Jak e-learning funkčně propojit s prezenční výukou?
- Jak zjistit, co je ve vašem stávajícím kurzu funkční, a kde je potenciál k rozvoji?
Podstatou dílny nejsou technická řešení, ale možnost podívat se na e-learning s didaktickým nadhledem. Budete odcházet s jasnou představou, jaké prvky e-learningu skutečně podporují učení a do čeho raději neinvestovat.
S sebou si prosím přineste svůj notebook a doporučujeme přijít i s představou, na kterém svém e-learningovém kurzu si chcete nástroje z dílny vyzkoušet.
Termín: 4. 6. 2024, 9:30 –13.30
Místo: D41, Filozofická fakulta, Arna Nováka 1, Brno
Forma: prezenční
Těší se na Vás:
Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D, odborná asistentka na Ústavu pedagogických věd, věnuje se vysokoškolské pedagogice, v posledních čtyřech letech s výzkumným zaměřením na využití e-learningu ve vysokoškolské výuce
Mgr. Marie Sedláková, specialistka e-learningu v Centru informačních technologií, věnuje se podpoře vyučujících v zapojování technologií do výuky