Naučte se pracovat s novými nástroji O365 v březnových workshopech
V březnu nás čeká řada online workshopů k nástrojům Microsoft 365.
Bakalářské studijní programy a život na filozofické fakultě přibližovala zejména středoškolským uchazečům o studium skupina fakultních ambasadorů – absolventů i současných studentů. Kampaň založená na jejich zkušenostech a výpovědích probíhala od listopadu 2021 do konce února 2022.
Od listopadu 2021 do konce února 2022 byla realizována intenzivní propagační kampaň zaměřená na uchazeče o bakalářské studium na FF MU. Její hlavní část se odehrávala na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube) a na webových stránkách fakulty. Kampaň provázely tváře šesti ambasadorů, studentů a absolventů fakulty: Hany Kubelkové, Daniela Kvaka, Radka Šípa a Terezy Šmilauerové. Všichni se uchazečům představili nejen fotografiemi, ale také prostřednictvím série videí, jejich tvůrcem je další absolvent, režisér a rapper Morelo aka Jiří Mucha. Kromě toho měla fakulta své dvě tváře také v celouniverzitní kampani – Elišku Bumbovou a Roberta Spurného.
Vzhledem k přetrvávajícím omezením nebylo bohužel opět možné osobní setkání ambasadorů se středoškolskými studenty, opět se však podařilo uskutečnit alespoň živou online besedu během lednového Dne otevřených dveří.
Propagační videa nejčastěji sledovali zájemci v Jihomoravském a Moravskoslezském kraji, na Slovesku v Žilině a v Trnavě.
Fotografie a videa na Facebooku a v Messengeru oslovily 354 024 uživatelů, na Instagramu poté dosáhly k více než půl milionu uživatelů této platformy. Z Facebooku na web fakulty prokliklo 8 063 zájemců, z Instagramu to bylo 1 433 zájemců. Z dostupných dat vyplývá, že oproti předchozím ročníkům videa zaujala více ženy než muže.
Do bakalářských studijních programů FF MU bylo v probíhajícím přijímacím řízení podáno 7 082 přihlášek, z toho k 15. březnu bylo uhrazeno 6 815 přihlášek, které byly zaslány 5 734 osobami. V loňském roce projevilo zájem o studium na FF MU 6 487 osob, které podaly 8 075 přihlášek. Nárůst v roce 2021 byl však dán do značné míry úpravou podmínek přijímacího řízení kvůli jeho online podobě, a přestože jsme tedy ve srovnání s loňským rokem v poklesu, oproti roku 2020 lze však sledovat mírný vzestup (na FF MU se tehdy přihlásilo 5 436 osob, které podaly 6 671 přihlášek).
Propagační kampaň pokračuje i nadále. Za cíl si aktuálně klade přimět přihlášené uchazečky a uchazeče, aby se zúčastnili přijímacích zkoušek, a budou-li přijati, aby se na naši fakultu skutečně zapsali.
Foto: Jiří Mucha a Media Age
V březnu nás čeká řada online workshopů k nástrojům Microsoft 365.
Společnost Turnitin, provozující antiplagiátorský program Ouriginal (dříve známý jako Urkund) se rozhodla v blízké době kompletně ukončit provoz programu.