Mapa serveru
Vyhledávání Nastavit jako výchozí stránku Přidat mezi Oblíbené Vytvořilo: Centrum biostatistiky a analýz Webdesign: |
Knihovna
Erudovaná vědecká práce stojí v prvé řadě na studiu odborné literatury. Pro zvýšení teoretické citlivosti se ve výzkumu počítá s nákupem české a cizojazyčné literatury, která se věnuje kvalitativnímu výzkumu. Během dvou let trvání projektu tak vznikne unikátní fond knih, jež bude k dispozici studentům Ústavu pedagogických věd. Díky umístění fondu do prostor knihovny Filozofické fakulty jsou knihy dostupné všem zájemcům. Přístup do katalogu knihovny FF
Seznam knih v anglickém jazyce: Action research: living theory. London: SAGE Publications, 2006. Atkinson Paul (ed.). Handbook of ethnography. London: SAGE Publications, 2001. Atkinson, Paul. Interactionism: an essay in sociological amnesia. London: SAGE Publications, 2003. Atkinson, Robert. The life story interview. Thousand Oaks: SAGE Publications, 1998. Bruce Thompson (ed.). Score reliability: contemporary thinking on reliability issues. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2003. Burton, Diana. Practitioner research for teachers. London; Paul Chapman publishing, 2005. Coleman Mariance, Ann R. J. (eds.). Briggs Research methods in educational leadership and management. London: SAGE Publications, 2003. Crossley, Nick. Intersubjectivity: the fabric of social becoming. London: SAGE Publications, 1996. Denzin Norman K., Lincoln Yvonna S. (eds.). Strategies of qualitative inquiry. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2003. Denzin Norman K., Lincoln Yvonna S. (eds.). The landscape of qualitative research: theories and issues. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2003. Flick, Uwe. An introduction to qualitative research. London: SAGE Publications, 2006. Gibbs, John C. Moral development and reality: beyond the theories of Kohlberg and Hoffman. Thousand Oaks : SAGE Publications, 2003. Giele Janet Z., Elder Glen H., Jr. (eds.). Methods of life course research: qualitative and quantitative approaches. Thousand Oaks: SAGE Publications, 1998. Gott, Richard. Understanding and using scientific evidence: how to critically evaluate data. London: SAGE Publications, 2003. Greene Sheila, Hogan Diane (eds.). Researching children's experience: methods and approaches. London: SAGE, 2005. Hardy Melissa, Bryman Alan (eds.). Handbook of data analysis. London: Sage Publications, 2004. Harrison, Michael I. Diagnosing organizations: methods, models, and processes. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2005. Kelle Udo, Prein Gerald, Bird Katherine. Computer-aided qualitative data analysis: theory, methods and praktice. London: SAGE Publications, 1995. Kirk, Jerome. Reliability and validity in qualitative research. Newbury Park: SAGE Publications, 1986. Koshy, Valsa . Action research for improving practice: a practical guide. London: Paul Chapman publishing, 2005. Lieblich Amia, Josselson Ruthellen (eds.). The narrative study of lives. Thousand Oaks: SAGE Publications, 1997. Maxwell, Joseph A. Qualitative research design: an interactive approach. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2005. Melanie Mauthner a kol. Ethics in qualitative research. London: SAGE Publications, 2002. Miller, Robert L. Researching life stories and family historie. London: SAGE Publications, 2000. Payne, Geoff . Key concepts in social research. London : SAGE Publications, c2004. Lipsey, Mark W. Practical meta-analysis. Thousand Oaks : SAGE Publications, 2001. Plummer, Ken. Documents of life 2: an invitation to a critical humanism. London: SAGE Publications, 2001. Seale, Clive. The quality of qualitative research. London: SAGE Publications, 1999. Silverman, David. Interpreting qualitative data: methods for analysing talk, text and interaction. London: SAGE Publications, 2001. Stake, Robert E. Standards-based and responsive evaluation. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2004. Steinar Kvale. Interviews: an introduction to qualitative research interviewing. Thousand Oaks: SAGE Publications, 1996. Traub, Ross E. Reliability for the social sciences: theory and applications. Thousand Oaks: SAGE Publications, 1994. Weitzman, Eben A. Computer programs for qualitative data analysis: a software sourcebook. London: SAGE Publications, 1995. Weitzman, Eben A. Computer programs for qualitative data analysis: a software sourcebook. London: SAGE Publications, 1995. Yin, Robert K. Applications of case study research. Thousand Oaks: Sage Publications, 2003. Yin, Robert K. Case study research : design and methods. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2003.Seznam knih v českém jazyce: Aplikovaná sociální psychologie. Praha : Grada Publishing, 2001. 224 s. ISBN 8024701804 Bauman, Zygmunt. Svoboda. Praha : Argo, 2003. 126 s. ISBN 8072034324 Bauman, Zygmunt. Úvahy o postmoderní době. Praha : Sociologické nakladatelství, 2002. 165 s. ISBN 8086429113 Bauman, Zygmunt. Individualizovaná společnost. Praha : Mladá fronta, 2004. 290 s. ISBN 802041195X Berger, Peter L. Pozvání do sociologie : humanistická perspektiva. Brno : Barrister & Principal, 2003. 194 s. ISBN 8085947900 Berger, Peter L. Sociální konstrukce reality : pojednání o sociologii vědění. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 1999. 214 s. ISBN 8085959461 Bystřický, Jiří. Mediální diskurs postmoderny : k problematice fatálních strategií a seduktivních her narativních diskursů . Praha : Karolinum, 2001. 205 s. ISBN 8024602547 Descartes, René. Meditace o první filosofii: Námitky a autorovy odpovědi. Praha: Oikoymenh, 2003. 535 s. ISBN 807298084X Disman, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost : příručka pro uživatele / 3. vyd. Praha : Karolinum, 2002. 374 s. ISBN 8024601397 Doležel, Lubomír. Heterocosmica : fikce a možné světy / Vyd. české 1. Praha: Karolinum, 2003. 311 s.ISBN 8024607352 Doležel, Lubomír. Identita literárního díla. Brno : Ústav pro českou literaturu AV ČR, 2004. 66 s. ISBN 8085778394 Durkheim, Émile. Společenská dělba práce. Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2004. 375 s.ISBN 8073250411 Fay, Brian. Současná filosofie sociálních věd : multikulturní přístup / Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství, 2002. 324 s. ISBN 8086429105 Ferjenčík, Ján. Úvod do metodologie psychologického výzkumu : jak zkoumat lidskou du?i / Vyd. 1. Praha : Portál, 2000. 255 s. ISBN 8071783676 Filosofický slovník / 2. opr. a rozš. vyd.. Olomouc : Nakladatelství Olomouc, 1998. 463 s. ISBN 8071820644 Floss, Pavel. Architekti křestanského středověkého vědění. Praha : Vyšehrad, 2004. 444 s. ISBN 807021662X Gavora, Peter. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno : Paido - edice pedagogické literatury, 2000. 207 s. ISBN 8085931796 Goffman, Ervíny. Stigma : poznámky k problému zvládání narušené identity. Praha: Sociologické nakladatelství, 2003. 167 s. ISBN 8086429210 Gräff, Christine. Koncentrativní pohybová terapie. Boskovice : Albert, 1999. 188 s. ISBN 8085834634 Hagege, Claude. Člověk a řeč : lingvistický příspěvek k humanitním vědám. Praha: Karolinum, 1998. 311 s. ISBN 8071843318 Hawkins, Peter. Supervize v pomáhajících profesích. Praha : Portál, 2004. 202 s. ISBN 8071787159 Hayes, Nicky. Psychologie týmové práce : strategie efektivního vedení týmů. Praha: Portál, 2005. 189 s. ISBN 8071789836 Hendl, Jan. Kvalitativní výzkum : základní metody a aplikace. Praha : Portál, 2005. 407 s. ISBN 8073670402 Hendl, Jan. Přehled statistických metod zpracování dat : analýza a metaanalýza dat / Vyd. 1. Praha : Portál, 2004. 583 s. ISBN 8071788201 Chalumeau, Jean-Luc. Přehled teorií umění. Praha : Portál, 2003. 122 s. ISBN 8071786632 James, William. Pragmatismus: nové jméno pro staré způsoby myšlení. Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2003. 150 s. ISBN 8073250225 Janík, Tomáš. Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání. Brno : Paido, 2005. 171 s. ISBN 8073150808 Katrňák, Tomáš. Odsouzeni k manuální práci : vzdělanostní reprodukce v dělnické rodině. Praha : Sociologické nakladatelství, 2004. 190 s. ISBN 8086429296 Keller, Jan. Dějiny klasické sociologie. Praha : Sociologické nakladatelství, 2005. 529 s. ISBN 8086429520 Krejčová, Věra (ed.). Aktuální témata výchovy a vzdělávání ve škole : texty pro studijní disciplínu Teorie výchovy. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. 93 s. ISBN 8070413913 Kvalitativní výzkum ve vědách o člověku na prahu třetího tisíciletí : sborník z konference. Tišnov : Sdružení SCAN, 2002. 121 s. ISBN 8086620034 Kyriacou, Chris. Klíčové dovednosti učitele : cesty k lepšímu vyučování.Praha : Portál, 2004. 155 s. ISBN 8071789658 McLuhan, Marshall. Člověk, média a elektronická kultura : výbor z díla. Brno: Jota, 2000. 415 s. ISBN 8072171283 Meloun, Milan. Statistické zpracování experimentálních dat : v chemometrii, boimetrii, ekonometrii a v dalších oborech přírodních, technických a společenských věd / 2. vyd., V East Publishing, 1998. 839 s. ISBN 8072190032 Michel Foucault : politika a estetika. Praha : Dokořán, 2005. 198 s. ISBN 8073630206 Miller, William Ross. Motivační rozhovory : příprava lidí ke změně závislého chování. Ti?nov : Sdružení SCAN, 2003. 311 s. ISBN 8086620093 Miovský, Michal (ed.). Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku IV : vybrané aspekty teorie a praxe. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta, 2005. 447 s. .ISBN 8024411598 Miovský, Michal. Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Praha : Grada Publishing, 2006. 332 s. ISBN 8024713624 Miovský, Michal. Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku III : sborník z konference. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta, 2004. 251 s. ISBN 8024409097 Morgan, David L. Ohniskové skupiny jako metoda kvalitativního výzkumu / Vyd. 1. Tišnov: Sdružení SCAN, 2001. 99 s. ISBN 8085834774 Murphy, Robert Francis. Umlčené tělo / Vyd. 1. Praha : Sociologické nakladatelství. 188 s. ISBN 8085850982 Musil, Libor. "Ráda bych Vám pomohla, ale--" : dilemata práce s klienty v organizacích. Brno : Marek Zeman, 2004. 243 s. ISBN 8090307019 Navrátil, Pavel. Teorie a metody sociální práce. Brno : Marek Zeman, 2001. 168 s. ISBN 8090307000 Otevřená minulost : autobiografická sociologie státního socialismu. Praha: Karolinum, 1999. 371 s. ISBN 8071847550 Pelikán, Jiří. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 1998. 270 s. ISBN 8071845698 Petty, Geoffrey. Moderní vyučování. Praha : Portál, 2004. 380 s. ISBN 807178978X Plháková, Alena. Učebnice obecné psychologie. Praha : Academia, 2004. 472 s. ISBN 8020010866 Pražská skupina školní etnografie. Psychický vývoj dítěte : od 1. do 5. třídy / Vyd. 1. Praha: Karolinum, 2005. 554 s. ISBN 802460924X Prokop, Jiří. Škola a společnost v kritických teoriích druhé poloviny 20. století . Praha: Karolinum, 2005. 289 s. ISBN 8024610086 Průcha, Jan. Česko-anglický pedagogický slovník. Praha : ARSCI, 2005. 138 s. ISBN 8086078507 Průcha, Jan. Moderní pedagogika. Praha : Portál, 2002. 481 s. ISBN 8071786314 Pupala, Branislav. Narcis vo výchove : pedagogické súvislosti individualizmu. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2004. 93 s. ISBN 8022408247 Rektořík, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru : základy ekonomiky, teorie a řízení. Praha : Ekopress, 2001. 177 s. ISBN 8086119416 Ricoeur, Paul. Čas a vyprávění. Praha : Oikoymenh, 2002. 245 s. ISBN 8072980513 Schulz, Winfried. Analýza obsahu mediálních sdělení.Praha : Karolinum, 2004. 149 s. ISBN 8024608278 Silverman, David. Ako robit kvalitatívny výskum : praktická príručka. Bratislava: Ikar, 2005. 327 s. ISBN 8055109044 Slovník pedagogické metodologie. Brno : Paido - edice pedagogické literatury, 2005. 134 s. ISBN 8021038020 Slovník spisovné češtiny pro školu a veřejnost. Praha : Academia, 2005. 647 s. ISBN 8020013474 Spinoza, Benedictus. Etika. Praha : Dybbuk, 2004. 285 s. ISBN 808686202X Sternberg, Robert J. Kognitivní psychologie. Praha : Portál, 2002. 636 s. ISBN 8071783765 Strauss, Anselm. Základy kvalitativního výzkumu : postupy a techniky metody zakotvené teorie / Vyd. 1. Boskovice : Albert, 1999. 196 s. ISBN 808583460X Svoboda, Mojmír. Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha : Portál, 2001. 791 s. ISBN 8071785458 šulová, Lenka. Raný psychický vývoj dítěte / Vyd. 1. Praha : Karolinum, 2004. 247 s. ISBN 8024608774 Trapková, Ludmila. Rodinná terapie psychosomatických poruch. Praha: Portál, 2004. 227 s. ISBN 8071788899 Valenta, Josef. Učíme (se) komunikovat : metodika komunikace v rámci osobnostní a sociální výchovy. Kladno : AISIS, 2005. 207 s. ISBN 8023945149 Vaňková, Irena (ed.). Co na srdci, to na jazyku: kapitoly z kognitivní lingvistiky. Praha: Karolinum, 2005. 343 s. ISBN 8024609193 Vygotskij, Lev Semenovič. Psychologie myšlení a řeči. Praha: Portál, 2004. 135 s. ISBN 8071789437 Walterová, Eliška. Úloha školy v rozvoji vzdělanosti. Brno : Paido - edice pedagogické literatury, 2004. 295 s. ISBN 8073150832 žižlavský, Martin. Metodologie pro Sociální politiku a sociální práci. Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2003. 142 s. ISBN 8021031107
|
||||||||||
Nahoru | TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY |