Podmínky pro vzdělávání žáků se sluchovým postižením v běžných školách
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | integration; learning conditions; a pupil with hearing impairments |
Přiložené soubory | |
Popis | Text představuje výsledky výzkumu, který vznikl jako součást dizertační práce na téma Determinanty integračního procesu žáků se sluchovým postižením. Výzkumné šetření mělo za cíl zjistit, jak jsou učitelé připraveni na začleňování žáků se zdravotním postižením do škol hlavního vzdělávacího proudu, konkrétně žáků se sluchovým postižením |
Související projekty: |