Zjišťování míry inklinace učitele k biofilní koncepci vzdělávání

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VYSTRČIL MARKOVÁ Petra

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace VYSTRČIL MARKOVÁ, Petra. Zjišťování míry inklinace učitele k biofilní koncepci vzdělávání. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 148-161. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3.
Přiložené soubory
Popis Tato kapitola se zabývá subjektivními teoriemi učitele ve vztahu k biofilní koncepci vzdělávání. V zastřešujícím pohledu je zaměřena na učitelovo chápání a uvažování o člověku a jeho postavení ve světě. Vymezuje základní pojmy, nabízí shrnutí dosavadního stavu poznání a popisuje metodologii výzkumu s akcentem na uvedenou problematiku. Kapitola rovněž prezentuje postup ověřování výzkumného nástroje. Závěr je věnován prvním zjištěním a diskusi metodologie.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.