Posouzení vybraných komponent a charakteristik kvality výuky německého jazyka pomocí posuzovacího nástroje
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Kapitola zabývající se výzkumem vybraných komponent a charakteristik kvality výuky (a) motivování, (b) podpůrné učební klima, (c) práce s časem, (d) orientace na cíle, (e) učitelův projev, je rozvržena do dvou částí. V první části kapitoly je krátce představena aktuální verze nástroje pro posuzování kvality výuky cizího jazyka, výsledky jeho pilotáže, průběh a organizační zajištění výzkumu v oblasti kvality výuky německého jazyka a způsob pořizování videozáznamů s výukou německého jazyka. V druhé části kapitoly jsou prezentovány výsledky posuzování výuky vybraných komponent a charakteristik kvality výuky německého jazyka v hodinách dvou učitelů na ZŠ. Autor se zaměřuje především na posouzení vybraných komponent a charakteristik kvality výuky pomocí modu a pomocí aritmetického průměru. |
Související projekty: |