Application of Individualization and Differentiation in Czech primary Schools – one of the Characterictic Features of Inclusion

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Aplikace individualizace a diferenciace v českých primárních školách - jeden z charakteristických rysů inkluze
Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ Jana HAVEL Jiří

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 93
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042813035209
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.10.075
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Primary school; inclusion; individualization; differentiation
Přiložené soubory
Popis V článku představujeme výsledky kvalitativní a kvantitativní analýzy dat ze sedmi vybraných indikátorů individualizace a diferenciace ve výuce na českých základních školách. Jako výzkumný nástroj jsme použili českou verzi dotazníku Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání 2007 (upravená verze "Index for Inclusion"). Pro každý z indikátorů jsme nejprve zvolili kritéria vybraná ze všech tří částí dotazníku. Poté jsme provedli kvantitativní hodnocení jednotlivých kritérií a ty komentovali s využitím příkladů z kvalitativní analýzy argumentace učitelů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.