Jedinec v procesu inkluze skrze výtvarnou tvorbu

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

SOCHOR Pavel

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola se zabývá mezioborovým výzkumem role umění, výtvarné tvorby a speciálně pedagogické intervence ve vztahu k rozvoji jedince s postižením. Dynamika současného umění je založena na originalitě, individualitě a autenticitě tvorby, která má přinášet nové hodnoty. Uplatňování vzdělávacích inkluzivních principů a východisek lze zaznamenat rovněž v umělecké i mimoumělecké tvorbě. Výtvarná tvorba žáků tak vytváří ideální prostor pro rozvoj školní inkluze.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.