Soudobé dějiny školství jako výzva pro historicko-pedagogický výzkum i výuku (dějin pedagogiky)

Logo poskytovatele
Autoři

ZOUNEK Jiří ŠIMÁNĚ Michal KNOTOVÁ Dana

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je prezentovat a diskutovat problematiku soudobých dějin školství, které je v českém prostředí věnováno poměrně málo pozornosti. Autoři se budou v první části příspěvku věnovat metodologickým otázkám výzkumu soudobých dějin školství. Ve druhé části příspěvku se zaměří na pojetí výuky soudobých dějin školství v éře digitálních technologií. V této části se zamyslí nad výukou založenou na moderních didaktických paradigmatech, ale i na současných historických konceptech.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.