Využití modelu RWL pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ČINČERA Jan

Rok publikování 2015
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Envigogika: Charles University E-journal for Environmental Education
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www http://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/499/629
Doi http://dx.doi.org/10.14712/18023061.499
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova program evaluation; Real World Learning; observation; environmental education
Popis Článek na konkrétním příkladu diskutuje možnosti využití modelu Real World Learning (RWL) pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy. Ukazuje využití modelu pro vstupní analýzu programu, stanovení zcitlivujících kategorií a následné pozorování pro- gramu. V závěrečné části diskutuje silné stránky i limity využití modelu v evaluační praxi. Model je celkově hodnocen jako užitečný, ale i náročný nástroj vyžadující zkušeného evaluátora.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.