Prekoncepty a miskoncepty z fyziologie rostlin aneb jak to vidí učitelé přírodopisu

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

GAŽOVÁ Kateřina

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference „Dieťa – dospievajúci – dospelý v reflexii pedagogickej vedy“. Zborník príspevkov z XII. medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a postdoktorandov
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova naive theory; misunderstanding; lower secondary school students; biology teachers
Popis Příspěvek je zaměřen na zkoumání učitelova pohledu na žákovské prekoncepty a miskoncepty se zaměřením na fotosyntézu a dýchání rostlin. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření mezi učiteli přírodopisu na českých základních školách. Dotazník obsahoval celkem 12 položek týkajících se jak samotné výuky, tak zjišťování prekonceptů a miskonceptů u žáků a jejich následné promítnutí do úpravy výuky daného tématu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.