Některá specifika vnímání interpretačních soutěží z pohledu žáků a studentů základních a středních hudebních škol
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Musicologica Brunensia |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | Digitální knihovna FF MU |
Doi | http://dx.doi.org/10.5817/MB2015-2-8 |
Obor | Umění, architektura, kulturní dědictví |
Klíčová slova | musical competition; primary art school; conservatoire; musical high/grammar school; musical education; musical sociology; musicality; professional preparation; career of a musician; development of musical talent |
Popis | Tato studie se zaměřuje na hudebně interpretační soutěže z hlediska žáků a studentů základních a středních hudebních škol. Hledá alternativní přístupy pokud jde o růst hudebního potenciálu nadaných dětí. Ukazuje, že konvenční vnímání soutěží stále oslovuje hlavně budoucí profesionální hudebníky, kteří také považují jejich úroveň obtížnosti za přijatelnou. |