Úroveň motivace pro hudební a hudebně-pedagogickou profesi u žáků ZUŠ a studentů konzervatoří
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Acta Musicologica.cz |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://acta.musicologica.cz/ |
Obor | Umění, architektura, kulturní dědictví |
Klíčová slova | klíčová slova: career; music; motivation; music education; elementary art school; conservatory |
Popis | Příspěvek hodnotí úroveň motivace pro hudební profesi u žáků ZUŠ, ukazuje, že nejvyšších hodnot dosahuje ve věku 11 let. Z dat studentů konzervatoře pak vyplývá, že zatímco dívky preferují ve shodné míře sólovou dráhu, orchestrální (institucionální) zázemí i dráhu pedagogickou, u chlapců převládá interpretační zaměření nad pedagogickým. |