Možná úskalí a přínosy projektového vyučování ve výuce přírodopisu a biologie

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VLČKOVÁ Jana

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference Projektové vyučování v přírodovědných předmětech
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2016/02/proceedings_2015.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova biology; project-based learning; students; pupils
Přiložené soubory
Popis Projektové vyučování je metodou podporující divergentní myšlení, rozvíjí myšlení žáků, kreativní myšlení, prezentování zjištěných výsledků a jejich hodnocení. Projektové vyučování patří stále mezi metody relativně málo používané ve výuce biologie. Již Komenský zdůrazňoval principy jako škola hrou, princip názornosti, aktivity atd. Projektové vyučování je založeno na těchto principech a vede ke zlepšování učebního procesu a vyšší motivaci žáků. Cílem příspěvku je představit návrh projektového vyučování na téma buňka.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.