Osvojování dovednosti sebehodnocení žáka a jeho paralely k sociálně-kognitivní teorii osvojování jazyka

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference MMK 2016 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2016.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Student Self-Assessment; Acquisition of self-assessment; Development of Self-Assessment; Theories of Language Acquisition; Socio-cognitive Theory
Popis Příspěvek se zabývá osvojováním sebehodnocení žáka, přičemž je tento proces ukotven v sociálně-kognitivní teorii osvojování jazyka, neboť tato teorie osvojování jazyka vykazuje zřetelné paralely k procesu osvojování sebehodnocení. Tyto paralely jsou reprezentovány sociální a kognitivní podmíněností procesu osvojování jak jazyka, tak sebehodnocení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.