Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy (případová studie)

Autoři

NAVRÁTILOVÁ Jana

Druh Článek ve sborníku
Konference Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. Sborník abstraktů z XXV. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 13.-14. září 2017 v Hradci Králové, 2017
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://cpvuhk.cz/wp-content/uploads/2017/09/Sborn%C3%ADk-anotac%C3%AD-%C4%8CAPV-web.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova primary school; transition; transfer; pupils; case study
Popis Příspěvek prezentuje vybrané výsledky diplomové práce, která se zabývá přechodem žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy. Cílem předloženého příspěvku je zodpovědět výzkumnou otázku: jakým způsobem vnímají přechod samotní žáci. Výzkumná sonda je kvalitativní případová studie využívající vícezdrojového sběru dat: analýzu slohových prací, zúčastněné pozorování, ohniskové rozhovory.
Související projekty: