Pedagogical Development of University Teachers

Autoři

NEKARDOVÁ Barbora

Rok publikování 2021
Druh Další prezentace na konferencích
Citace
Popis Přesto, že se v posledních letech soustředí debaty o českém vysokém školství na celosvětový trend doceňující význam excelentní výuky na vysokých školách není v České republice dosud proveden výzkum na toto téma. Absence rozsáhlého výzkumu na téma pedagogického rozvoje vysokoškolských učitelů, kterému se v zahraničí věnuje řada autorů (Minett-Smith & Davis, 2019; Kálmán, Tynjälä & Skaniakos, 2019; Elken & Stensaker, 2018), pak v našem prostředí představuje neprobádanou oblast, které se chci věnovat. Zamýšlený výzkum by byl akcentován na jedinečnou možnost prostudovat pedagogický rozvoj vysokoškolských učitelů v programu Rozvoj pedagogických kompetencí Centra rozvoje pedagogických kompetencí. Disertační práci bych ráda spojila s daty z výzkumu Přístup učitelů k zapojení digitálních technologií do výuky v souvislosti s nuceným přechodem na distanční výuku, které přinášejí informace nejen o výuce během JS2020, ale také poskytují obrázek o tom, jak se učitelé učí pracovat s technologiemi.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.