Základní školy v procesu adaptace na vzdálenou výuku : vícepřípadová studie

Autoři

ŠALAMOUNOVÁ Zuzana

Rok publikování 2021
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Cílem předloženého kvalitativního příspěvku je popsat, jakým způsobem se školy adaptovaly na vzdálenou výuku. Příspěvek vychází k vícezdrojového sběru dat probíhajícího na pěti základních školách v průběhu tzv. první pandemické vlny na jaře roku 2020. Z výsledků šetření vyplývá, že klíčovým aktérem v procesu adaptace na vzdálenou výuku byli ředitelé / ředitelky škol. Proces postupného nastavování (a přenastavování) vzdálené výuky byl podmíněn jejich vizí toho, co se od škol v době pandemie očekává, a mírou vlivu, který ve vztahu k učitelům uplatňovali.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.