Využití aplikace Socrative při práci s autentickou lékařskou dokumentací. Příspěvek k tématu aktivizace studentů v hodinách lékařské terminologie
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2022 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Setkání jazykových ústavů lékařských fakult v ČR a SR na 1. LF UK dne 16. 9. 2019 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | Stáhnout. |
Klíčová slova | Socrative App, teaching innovation, language learning, medical terminology |
Popis | Používání moderních technologií a mobilních zařízení pozvolna proniká také do oblasti výuky lékařské terminologie. Aplikace Socrative představuje jeden z nástrojů, který má potenciál vtáhnout studenty do dění ve třídě. S jeho pomocí může učitel zapojit do diskuze nebo jiné aktivity všechny studenty a účinně vzbudit zájem i u těch, kteří při tradičním způsobu výuky zůstávali pasivní. Jeho hlavní výhodou je okamžitá zpětná vazba, kdy učitel sleduje postup studentů při řešení úkolů, na jejich odpovědi může ihned reagovat, pokládat doplňující otázky a moderovat diskuzi mezi studenty. |