Exploring students´ preferred ways of learning of English for customizing English instruction
Název česky | Zkoumání studentských oblíbených způsobů učení se angličtiny pro účely modifikace anglické výuky |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2022 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Prezentace shrnula výsledky kvantitativní fáze výzkumu učebních stylů angličtiny studentů FEKT VUT v Brně. V kvantitativní fázi bylo identifikováno 5 preferovaných stylů učení se angličtiny (citlivý vůči poli, globální, jednotlivý, reflektivní a sekvenční), a flexibilita ve 4 učebních dimenzích. Prezentace také nastínila průběh kvalitativní fáze, ve které proběhly rozhovory s 10 studenty vytipovanými na základě jejich odpovědí v dotazníkovém šetření kvantitativní fáze. Tématem rozhovorů byly jejich preference způsobu učení, úspěch či neúspěch daným způsobem učení, a ochota či neochota změnit oblíbený způsob učení. |
Související projekty: |