Reconfiguring the service system for resilience: lessons learned in the higher education context

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Fakultu informatiky. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

WALLETZKÝ Leonard CARRUBBO Luca BADR Nabil Georges DRAGOICEA Monica TOLI Angeliki Maria BADAWI Salem

Rok publikování 2024
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace
Doi http://dx.doi.org/10.1108/JBIM-09-2022-0426
Klíčová slova Education service system; System thinking; Change in; of context; Reconfiguration; Resilience
Popis This paper describes a framework to evaluate how the context of the tertiary education service has been disrupted and the influence on the adherence of the students to the educational process, via primary quantitative data collection. This paper tackles the problem of distinguishing the change in context and context change and the possibility of system reconfiguration.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.