Rodiče a škola – soukromé doučování jako indikátor „nepartnerského“ vztahu

Autoři

NEKARDOVÁ Barbora ŠŤASTNÝ Vít

Rok publikování 2023
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je popsat, jakým způsobem rodiče doučovaných dětí vnímají pobídky ze strany školy při zajišťování soukromého doučování pro jejich děti. Hlavním zdrojem dat jsou polostrukturované rozhovory s rodiči, které byly realizovány v době, kdy soukromé doučování u dětí již začalo anebo rodiče jeho zajištění vážně zvažovali. Škola z pohledu rodičů neuspokojuje či nedokáže uspokojit vzdělávací potřeby jejich dětí, často navzdory jejich snaze nespokoje- nost směrem ke škole komunikovat. Na iniciaci změn ve škole následně rezig- nují a zajišťují soukromé doučování.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.